Tertemiz Takımın Taraftarı Olmak


Antalyaspor Kombine haftasının 3.günün de izlenimlerimi not ederken takıldı bu yazı gözüme. Kombine alan taraftarlarımıza hediyelerinin verildiği standda duruyor bu yazı. Sponsor desteği veren bir firmamızın vermiş olduğu diş macunu ve diş fırçasının sloganı. Ama slogandan çok daha fazlası ..

"TERTEMİZ TAKIMIN TARAFTARINA" diyor..

Tertemiz , yani güzel , saf.

Türk futbolunda şike iddiaları , ardından gelen toplu gözaltılar , tutuklamalar , soruşturmalar vs.. Ve ertelenen bir lig , uzayan kamp dönemi..

Şike soruşturmasında adı hiç geçmeyen çok nadir takımlardan Antalyaspor'umuz. Ama zaten bu ülkede hep doğru işler yapan , dürüst olan da zarar görür.

Uzayan kamp dönemi kulübümüze ek masraf çıkardığı gibi , şike soruşturması yüzünden bahis şirketlerinin Türk takımlarının hazırlık maçlarının çok büyük bir kesimini programlarına almaması kamp gelirinden de etti kulübümüzü. Ve bir çok hazırlık maçımızdan galip ayrıldığımızı düşünürsek zararımızın daha büyük boyutlarda olduğunu görebiliriz.

Şike soruşturmasını falan eleştirmiyorum inceden inceye , aksine destekliyorum. Haksızlıklar çıksın futbolumuz sadece futbol olsun istiyorum. Ama eğer ki doğruysa iddia edilenler , zararımızı söylüyorum. Oda şimdilik olan zarar..

Umarım soruşturma kararlılıkla devam eder , radikal kararlar ve önlemler alınır. Yoksa giden bir sezonluk kamp geliri olsun. Yeter ki futbolumuzu kirli ellerden uzak tutsunlar . İnşallah bunu yapabilirler..

Söylemeden edemiyorum , gurur duyuyorum Antalyasporlu olmaktan ! Gurur duyuyorum tertemiz olmaktan !
Bu gururu bana yaşatan dürüst yöneticilerimize , teknik ekibimize ve futbolcularımıza teşekkür ediyorum.

TERTEMİZ TAKIMIN TARAFTARINDAN..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder