NEDEN BAŞARILIYDIK? ''YÖNETİM''

İlk yazımda belirtmiştim , bence başarılı bir sezon geçirdik diye.İşte neden böyle düşündüğümün gerekçelerini yazacağım 2 yazılık bir yazı dizisinde.İki başlıkta olacak bu yazı dizisi. ‘’YÖNETİM’’ ve ‘’SPORTİF’’ .

Gelelim yazının içeriğine ; ‘’YÖNETİM’’

Bir yönetim ki milyonlarca borcu olan bir kulübe yön veriyor.Cesaret işi. Göreve başladığı ilk günden beri başkan bir strateji geliştiriyor.’’Öncelikli Hedef Mali İşler’’ . Ve kararlılıkla bunu uyguluyor.Tüm iş ilişkilerini kullanıyor , kulübe sponsor sağlıyor. Öyle böyle değil ama , ciddi gelirler elde ediyor sponsorlardan.Stratejinin diğer maddesi , maliyetsiz futbolcular. Kulüpleriyle olan ilişikleri bitmiş ya da sözleşmesi sona ermiş olan oyuncuları alıyor gündeme.Niyet çok açık.Sportif başarıdan önce borçları ödemek. Kararlılıkla bu düşüncede hayata geçiyor.Çok düşük bütçeyle kuruluyor kadro.Sonuç olarak borçlar ödeniyor, her geçen sene biraz daha ayakları üzerinde durabilen bir kulüp oluyoruz.

Yapılan bu iki uygulama kulübümüzü mali anlamda düzlüğe çıkarıyor şu anda.Kendi adıma konuşacak olursam ‘’Spor Kulübü Mali Yönetim Dersi ‘’ olarak spor kulübü yöneticilerine okutulabilecek bir şey. Aslında mesele düşünmek değil , kararlılıkla uygulayabilmek.Fakat ülkemizde kulüplerimizin içinde bulunduğu durum göz önüne alınınca ders olsun diyor insan.Bugün ülkemizin en büyük kulüplerinden biri yüzmilyonlarca borcun içinde hatta kendi başkanına milyonlarca borçlu.Hala dünya yıldızlarıyla görüşüyor,flört ediyor.Size mantıklı geliyor mu? Bana sağlam temeller üzerine kurulmamış hiçbir platform mantıklı gelmiyor. Gelip geçici başarı değil , kalıcı başarı ‘’BÜYÜK’’ yapar. Kalıcı başarı için iyi bir ekonomi temel oluşturur.Kendi ayakları üzerinde durabilen kulüp büyük olur. Bence Antalyaspor ‘’BÜYÜK’’ olma yolunda ilerliyor..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder